MENU

ZŠ UNESCO web

ZŠ UNESCO web Rok: 2016    Klient: Základní škola UNESCO, Uherské Hradiště Po vytvoření celé vizuální identity pro tuto školu, následoval redesign stávajících webových stránek. Dvě sovy vycházející z vizuální identity jsou umísťovány na webu hravým spůsobem společně s textovymi bublinami, které, například, vítají žáky, rodiče a všechny návštěvníky na vstupní stránce. Webová vizuální identita se soustřeďuje kolem rozvržení na mřížce, výrazném využití fialové barvy a firemním písmu Rubik. – zsunesco.cz – Úvodní stránky – Úvodní stránka & Responzivní verze – Návrh podstránky & Responzivní verze – Různé ikony pro dokumenty, linky nebo obrázky – Kontaktní stránka – Responzivní design
Read More ›

Mesit.cz

Mesit.cz Rok: 2015    Klient: MESIT holding, a.s.    Spolupráce: DAT studio Společnost Mesit je největším zaměstnavatelem ve svém regionu. Již více než 60 let vyvíjí a vyrábí vysoce specializované produkty a systémy v odvětvích, jako je letecký nebo vojenský průmysl. Ve spolupráci s Bobem Stránským jsme vytvořili moderní identitu skrze jednoduchý, no čistý strukturovaný design. Toho bylo dosaženo pomocí rozvržení na mřížce, použití živých barvev a čisté typografie. Vyvinuli jsme také řadu vodítek a barevný systém, který se aplikoval na všechny subdivize. Balíček přibližně deseti webových stránek byl vytvořen a vyvíjen ve studiu Dat. – mesit.cz – Responzivní design – Úvodní stránka – Kariéra a činnosti – Úvodní stránka – aktuality a patička – Layout podstránky – záhlaví –Layout podstránky – o nás – Navrhovaná obrazovost – Na síti rozvržený design – Detail stránky subdivize –MESIT subdivize – použití barev – Navrhované ikony pro různé sektory – Další řešení pro sektory –Navrhovaná domovská stránka  
Read More ›

Konference Design&Marketing

Konference Design&Marketing Rok: 2016    Klient: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Propojení designu a marketingu je tím, o čem tato konference je. Druhý ročník této akce představil 12 řečníků s inspirativními přednáškami. Celá akce byla doprovázena přestávkami na kávu, občerstvením a večírkami. Vizuální identita se soustřeďuje kolem významného užití modré barvy se zlatými akcenty a čisté typografie. Tato stránka je součástí projektu Zlín Design Week a zachováva jednotnou estetiku. – zlindesignweek.com/konference –Index –Online tickets –Index – Main speaker –Speakers –Index – Section –Conference program –Archive – Former year –About the speaker
Read More ›

Zlín Design Week

Zlín Design Week Rok: 2016    Klient: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně ZDW je týdenní festival designu. Jeho hlavním cílem je přinést design nejen do galerií, ale i do zlínských ulic a veřejných prostor. Druhý ročník festivalu nesl téma – prachy. Jako člen velkého týmu jsem měla na starosti návrh webových stránek, a to konkrétně tří navzájem propojených stránek. Návrh musel být přizpůsoben aktuální vizuální identitě projektu. Fixní navigační panel sloužil jako most mezi tímto a zbývajícíma dvěma častmi festivalu: Talent Designu and Konference Design&Marketing. – zlindesignweek.com – Úvodní stránka – Layout podstránky –Detail úvodní stránky – Program Zlín Design Weeku – Program Zlín Design Weeku – Responzivní webdesign – Layout podstránky
Read More ›

23 design

23 design Rok: 2015    Klient: Univerzita Tomáše Bati v Zlíně    Spolupráce: Pawel Ratajczyk 23design je částí Fakulty Multimediálních Komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Skládá se z ateliérů Digitálního a Produktového designu. Spolu se spolužákem Pavlem, jsme byli požádáni, aby jsme redesignovali stávající webové stránky pro oba tyto ateliéry. Prvním velkým úkolem bylo najít novou a přehlednou webovou strukturu. Protože jsme věděli, že samotný design by neměl přebíjet práce samotných studentů, soustředili jsme se pouze na výběr barev, hravou typografii či různé velikosti obrazů. Například, na podstránce portfolia studenta, jeho nejlepší práce je největší a naopak. Drobečková navigace tvoří hlavní navigační a také nejvýraznější prvek webu. – digitalnidesign.cz – Barevná definice pro ateliéry – Podstránka s informacemi o ateliéru – Řazení prací v ročníku – Řazení prací jednotlivého studenta – Detail projektu – O ateliéru – Kontakt – Responzivní design
Read More ›

Jak Neplytvat

Jak Neplytvat Rok: 2015    Client: Simply AB, s.r.o. On-line magazín, kterého náplní je doslovně „jak neutrácet“. Byla jsem požádána o vytvoření nového uživatelského rozhraní. Záměrem byl moderní, minimální a flexibilní vzhled. Černobílá barevná paleta, rozvržení založené na mřížce a pozornost na detail podporují tuto vizi. Všechny příspěvky lze procházet ve dvou režimech: podle nejnovějších nebo jenom 15 nejlepších příspěvků. –Index –UI – Blog Posts –UI – Newsletter / Most Read / Recommend –Responsive website design –Header –Footer
Read More ›